Saturday, May 14, 2011

do i need some time alone??

Kawan-kawan itu milik Allah ~~
bukan milik personal yer...
bukan milik kau sorang...

Kawan-kawan patut slalu pergi jauh...
bukan duduk selalu dekat tak kira siang ataupun malam...
bukan untuk tatapan kau sorang je...

Kawan-kawan 'ini' lagilah bukan milik kau sorang...
Semua mereka ni milik Allah...
Semuanya adalah tentera-tentera Allah...

Kawan-kawan bukan milik aku...
Sepatutnya aku gembira derang pergi jumpa mad'u...
Bukannya cemburu rasa terasing...
Aku pun pernah jugak buat macam tu kan?
So kire fair and square laa nih!

Ya Allah, aku perlu kekuatan...
Dari persaudaraan ini yang akan menjadi bekal...
Kuatkan aku dan mereka untuk kekal...
Terus teguh berkorban hingga kami terkorban...

Sekali lagi...
Kawan-kawanku ini bukan milikku...
Mereka milikMu...
Kami telah berjanji menginfaqkan diri di atas jalan ini...
Maka bantulah kami...
Ukhuwah ini demi redhaMu...
Bukan milik perseorangan...

"berjuang ertinya terkorban, kerna kita berjuang untuk berkorban"
Syahid atau menang...


p/s: jom kite gi beach nak? tapi mesti sumer org busy memanjang kan? hmm, nak buat caner.. hidup ni kan da diinfaqkan untuk Allah.. no complain! ^_^

Jom beringat, kawan-kawan hak mutlak Allah!

No comments:

Post a Comment